mardi 24 août 2010

My First Giveaway.....

Un grand merci à tous ceux et celles qui m'ont éclairé sur le principe de ce "tirage au sort".

J'ai pensé afin d'en remercier d'avantage qu'il y aura 3 gagnants....date du début du jeu
 Lundi 23 août  le tirage au sort se fera le dimanche 19 septembre 2010 à 17 h...
D'ici là postez sur mon blog un petit message me disant ce que vous inspirent mes créations....
Pour ceux et celles qui souhaitent relayer l'information, vous pouvez copier la photo ci-dessus.
Je vous remercie encore et je vous attends nombreux pour participer à ce tirage au sort....

100 commentaires:

by Sonya Rotella a dit…

Please let me enter in this fantastic Give away!
Congrats for the followers!
The 3 prizes are superb!
I'll put the new on my blog.
Hugs
Sonya
http://cannellaemelograno.blogspot.com/

marga a dit…

Encantada de participar en este sorteo!!!! muchas gracias!
ahora pongo el enlace en mi blog!!!
un saludo

marga

Lara a dit…

Congratulations on your bloganniversary and your 304 followers. Would you please enter me in your giveaway?
I like the soft pastel colours you use for your creations!
They are beautiful.

Pedrete a dit…

De nuevo os doy mi más sincera enhorabuena por vuestro cumpleaños!! Sigo este blog desde hace tiempo y la verdad que es uno de mis favoritos!! Tengo la suerte de tener en mi colección de miniaturas varias piezas realizadas por usted, y me encantan!! Tienen un aspecto muy delicado y elegante!! Un besazo enorme y mucha suerte en el concurso!!

JRB CREATIONS a dit…

I would love to enter your giveaway!! I also love the colors! All of your minis are so lovely!!
I will add your link to my blog. :o)
Hugs,
*Jeannette

TINK-SONIA a dit…

Félicitations pour avoir tant d'adeptes dans le travail en blog.Tu miniature je l'aime parce qu'il me fait toujours rêver et m'inspire mejorar.Un salut chaleureux du soleil de l'Espagne.

Flora a dit…

In a world increasingly gray, nothing is more reassuring than a little pink :-)
Please count me in your give away.
Mini hugs, Flora

Sofía a dit…

Muchas felicidades!!, que cosas tan hermosas las que sortea, sigo su blog y me encanta todo lo que realiza. Me encantaria participar
Saludos
Sofía

Ascension a dit…

Que maravilla de sorteo, son unos trabajos fantasticos y algo que yo nunca podria hacer.
Me encantaria participar en tu sorteo.
Subo el aviso a mi blog.
besitos ascension

Jody a dit…

Your give away is amazing, I love your miniatures and your blog!
Congratiulations for the followers, I'm one of them.
Please count me in.

Greetings Jody.

ANA ROSA. a dit…

Felicidades por tantisimos seguidores!! Me encantara participar del sorteo y ojala tenga suerte!! Me gustan muchisimo tus delicadas creaciones.
Lo anuncio en mi blog.
Besos.
Ana.

Ingrid a dit…

Félicitations pour tant d'adeptes. Il est tout à fait normal parce que votre blog et miniatures sont toujours très agréable. J'aime faire des concours. J' annonce sur mon blog. Je vous remercie d'avoir organisé cette "Giveway"
groetjes Ingrid

Arantxa a dit…

I want to roll in your fantastic Give away!!

Congratulations for your Followers!!

Hugs

Arantxa

klara a dit…

I love the romantic oldfashion style and I love dolls and bears. In fact your whole site is awesome

ESTEFANIA a dit…

Muchas gracias por la oportunidad de poder conseguir una obra suya. Sus trabajos son excepcionales, y para mi es un privilegio poder participar en este sorteo. Un beso. Estefanía.

Patty a dit…

Please include me in your wonderful giveaway! I will add this giveaway to my blog! Congratulations on all of the followers you have. I am sure the number will double this year!

Heleni a dit…

Congratulations on the anniversary of your blog and your 304 followers.
You have a amazing blog and a very nice give away and I would want to be involved.
Please count me in

gr.Heleni

PAKY a dit…

C'est une joie de participer à ce concours et vous faire des choses belles. Pour moi, vos modèles m'inspirent tendresse, de délicatesse et d'élégance, et une excellente référence sur les vignettes. Je vous remercie pour votre générosité et bonne chance à tous les participants ... J'espère que le traducteur de se comporter, parce que je ne parle pas français. Cordialement, Paqui

Anthoula a dit…

What a wonderful giveaway! Please count me in!

Maia's Twinkle Miniatures a dit…

Félicitations! J’aime beaucoup visiter ton blog car tes créations me font toujours sourire. J’aime l’imagination, les couleurs et les histoires derrière les miniatures. :)
Je suis très contente de pouvoir participer a ton premier giveaway.
Maia

Yolanda a dit…

No conocia tu blog pero lo que he visto me ha encantado, me gustaria mucho participar en el sorteo. Gracias un beso. Yolanda.

Mooghiscath a dit…

Je ne connaissais pas votre blog et c'est avec plaisir que je m'inscris .J'aime beaucoup les couleurs pastels ,la tendresse qui se dégage de vos créations .De plus j'adore les images "vintage ".
Les petites filles sont adorables.

rosanna a dit…

Oh thank you very very much ! I love your works , I have two pieces of them bought at Miniaturitaliabut I'll keep everything crossed for this opportunity.Rosanna

Clara a dit…

Una idea estupenda. Haces cosas muy bien terminadas y ese es tu sello.
Un sorteo de algo hecho por ti es genial.
Besos Clara.

M Carmen Casanova a dit…

Enhorabuena por tus 308 seguidores. Esto de los sorteos es estupendo pues te permite descubrirblogs tan maravillosos como el tuyo. Ha sido una suerte. Me encantará participar. Un saludo

Nina a dit…

I love your little Alice, she is so beatiful.
Please let me take part on your giveaway.
Nina

llerandi a dit…

Unos trabajos excelentes,me parecen de los mas bonitos de los blog,mis felicitaciones,un saludo MªJosé LLerandi

Andrea Thieck Miniatures a dit…

What a superb giveaway! I'd be very happy, if I could win one of these beauties!
I'll publish it tomorrow on my blog.

Eva a dit…

please count with me, I have linked your giveaway on the side bar of my blog.
Your miniature are made with quality and with elegance.

Lucia Gabrieli a dit…

Congratulations of your followers!
I love your miniatures, and I've got some of your work on display in my dollhouse :) I love your bears, and the romance that each miniature inspires!
Hugs, Lucia

Beatriz a dit…

Me encanta tu blog y las cosas que tu haces. Estoy encantada de poder participar en el Giveaway, espero tener suerte. Muchisimas gracias
Un beso
Beatriz

meloseta a dit…

Hola,me llamo marga.Soy nueva en este mundillo que me encanta.
He estado visitando tu web y tienes cosas preciosas,felicidades.
Me gustaria participar en tu sorteo.
Un beso.

Mavedre71@hotmail.com.

Sarah a dit…

Congratulations on 300 followers! Please enter me in this giveaway. Your blog is so pretty. I love the little pirate boy in one of your posts below!

*mini hugs*
Sarah

Heather a dit…

I'm an so glad to have discovered your blog. Please include me in the giveaway. I love the whimsy of your creations!

Gemma (Gempo) a dit…

Felicidades por tener tantos seguidores y por este fantástico Give Away, vuestros trabajos son preciosos. Me encantaría participar en vuestro sorteo. Haré la entrada en mo blog. Gracias por seguir mi blog.

Karin a dit…

I love your giveaway, please count me in!

Greetings, Karin.

I put a link on my blog, I also have a giveaway!

Margaret a dit…

Ooh, I love your miniatures and would be happy with any of these, please count me in Muriel.

Chipironini a dit…

Felicidades por esos 308 seguidores , me encanta tus creaciones , tienen un aire romantico y muy dulce ..

Francesca

Peggy a dit…

Congratulations on the huge amount of followers, i became one of them :) Please count me in for the great give away! I truelly love your style, great soft pastels and so romantic.

Hug,
Peggy

Miltonia a dit…

Congrats for the followers!
Your giveaway prizes are superb!

Vane a dit…

Chere Guilles et Muriel, felicitations par votre anniversarie, votre blog et creations. Pour moi ils me rappellent à des temps romantiques et idéaux.
Le post est publie a mon blog.
félicitations par votre travail.
Vanesa
www.elminimundodevane.com

Pepi a dit…

muchas felicidas,primero por el blog que tienes y del cual soy seguidora desde hace tiempo,y por esas manos y buen gusto que tienes a la hora de realizar miniaturas,y que suerte la afortunada que gane uno de tus premios,jajaj a ver si tengo suerte,me lo llevo a mi blog un beso pepi

Marleen a dit…

Congratulations on your 301 followers.
I like to join your give away.
Your work is very great and i love all of it.
The color use is realy fantastic.
I love to read your blog,i look 2 to 3 times a week to see if you have made some new items;-)

Hugs Marleen

Gary Cooper a dit…

a mi tambien me encantaria participar, me gusta muchisimo este blog. Felicidades

llerandi a dit…

Quelques travaux excellents, ils me paraissent des plus jolis du blog, de mes voeux, d'un salut,MªJose LLerandi

Marfolhuz miniatures a dit…

Congratulations on your followers.
Je 't adore ton miniatures! I love your miniatures! Your blog is beautiful. Please enter me in your give away.
Salut, Marieke

PITTUSSIA a dit…

Hola, ¡Enhorabuena por tu blog, es ideal!.
Me apunto al sorteo encantada.
wwwtocadospittussia.blogspot.com
pittussia@gmail.com
la coruña - españa
Un besiño enorme y muchas gracias.

Maria Jose a dit…

Enhorabuena por sus seguidores! Me gustaria participar en su sorteo,lo e puesto en mi blog !

Soffy a dit…

Vos création m'inspire avant tout le monde de l'enfance, la tendresse et le pays des rêves.
Mais également l'époque victorienne.C'est un univers à la fois magique et plein d'insouciance.
Continuez à nous faire rêver dans votre pays des merveilles !!

Anonyme a dit…

Congratulations on your blog Anniversary!!
I would love to enter your giveaway!!
Your Works're lovely & exquisite,and I love them so much!!
I would love to see your works more^^
from Mayumi(Japan): who posted comment 27th Juin(*^-^*)!!

livia a dit…

Je suis enthousiaste de participer à votre "giveaway" car j'ai aimé vos miniatures dès la première fois que je vous ai rencontré à Milan: c'est un reve d'enfants, c'est la tendresse dans la perfection de vos petits objets et personnages.
Mini bisoux

miniacollection a dit…

Votre giveaway est très beau.
Vos créations me font toujours penser à l'enfance, avec un côté romantique.
Geneviève

Elisheva a dit…

I would love to be in the giveaway! Your creations are all so beautiful! I love the colors!

Alicia a dit…

Bon jour Emilie,
Aujourd'hui,je viens d'arriver d'un voyage au Mexique et je trouve votre giveaway, quelle chance pouvoir participer.Vous savez comme j'aime vos creations, sont superbes !!!
Merci
Alicia

Silvia a dit…

Enhorabuena por tus trabajos. Me encantan. He tenido la oportunidad de verlos en la feria de Madrid y estoy enamorada de ellos. Me encantaría poder participar en tu sorteo.
Muchas gracias

Artisluna a dit…

Encantada de participar en vuestro sorteo, haceis un trabajo maravilloso. Gracis por ofrecernos participar. Un beso fuerte

Nadine a dit…

Je vous connaissais par le biais des salons mais je me régale avec votre blog...
Votre univers tout en douceur, romantisme et tendresse m'enchante et on ne peut s'empêcher de l'admirer avec des yeux d'enfant !

Gemma a dit…

Felicidades!!! Por tu blog y por tus seguidores. Siempre es un placer visitar tu blog y ver tus delicadas miniaturas.
Un beso Gemma

Caroline a dit…

Everything is so soft and pretty...just my style. I'm new to the mini world, hoping to start a mini blog soon. Thanks. I am now a follower.

auzilio a dit…

Felicidades por este blog precioso y encantada de participar en este sorteo,tu cosas son tan dulces y romanticas,besos Auxi.

Puppenstubennostalgie a dit…

Muriel... das sind sehr hübsche Giveaway's.... natürlich wie alle Minis von Ihnen.

Ich würde auch gerne am Gewinnspiel teilnehmen und werde gerne Ihr Bild bei mir posten.

Liebe Grüße PuNo/Monika

Beatriz Fernández a dit…

Que bellos trabajos!! De una calidad excelente y muchisimo buen gusto. Me encantan los colores que elijes.
Gracias por la oportunidad de participar. Espero tener muchisima suerte.
Saludos

Erika a dit…

Me encantan las cosas que hacen y soy seguidora desde hace tiempo, todo es precioso, me hace mucha ilusion participar en el sorteo!
Muchas gracias.

๑۩۞۩๑ Barbara๑۩۞۩๑ a dit…

Hi!! Fantastic giveaway!! I try to win .. I added your link into my blog
hugs from italy
barbara

http://mylittledreamliving.blogspot.com

PITTUSSIA a dit…

Hola, ¡enhorabuena por tu bonito blog, me encanta!. Me apunto al sorteo y mañana lo cuelgo en el mio:
wwwtocadospittussia.blogspot.com
pittussia@gmail.com
Un besiño enorme y muchas gracias.

Julita a dit…

Congratulations!
your give away is very lovely !!!
and i like very mutch your blog!!!

Elena a dit…

Congratulations !

I really enjoy your ceatires and can't miss opportunity to have this lovely cuties!

I'm so sorry my poor English doesn't allow me to express all my feelings...

I feel I won't sleep till 19 Sept.

Please count me in !

Elena,
Omsk Russia

elenagolovastikova@gmail.com

Esther y su mundo a dit…

Hola Emilie, gracias por dejarme participar en tu sorteo. No tengo palabras para expresar lo que siento al ver tus trabajos, pero sí te diré que cuando ví que eras seguidora de mi blog me sentí muy agraciada. Gracias.

Daisy a dit…

Muchas felicidades!!
Que cosas tan hermosas las que sortea, sigo su blog .
Me encantaria participar

maria a dit…

Congratulations with so many followers!
I wan't to join also please.
I will put your photo on my blog.
Hugs
Maria

Little Poki Girl a dit…

Me gustaría participar en el sorteo ^^

Me gustan mucho tus creaciones, personalmente me inspiran tranquilidad, fantasía, infancia, elegancia, delicadeza, sueños, son muy dulces y bonitos :)

¡Besines!

cockerina a dit…

Emilie Bonjour, Je suis l'aîné de vos disciples!
et même si je n'écris pas des commentaires, parce que je ne sais pas bien le français, je suis votre blog depuis longtemps.
Je suis heureux que vous ayez organisé ce donner, je m'attendais! J'espère gagner quelque chose, vos créations m'inspirent tendresse et nostalgie
Ma grand-mère avait une poupée de porcelaine belle, mais je n'ai pas joué avec elle, parce qu'elle avait peur que je pouvais battre ...
avec vos créatures, je reviens bébé!
S'il vous plaît m'inclure dans la donner, j'ai mis le lien sur mon blog.
un gros câlin de l'Italie!
Caterina

Karin F. a dit…

Hello Emilie... I love the whimsy of your creations and the nostalgia that they inspire.
Pls enter me in your draw.
hugs Karin

CIBELES a dit…

Hola¡¡¡ estoy encantada de poder participar en tu sorteo, me hé alegrado que lo hayas prolongado.Pues no lo habia visto antes.
Felicidades por tu blog.Me hé quedado fascinada.
Te invito a ver el mio.
cibeles-mipequeomundoblogspot.com

CIBELES a dit…

Felicidades por vuestro blog.
Estoy encantada de poder entrar en el sorte y me alegra que lo hayais prolongado.
Os invito a ver el mio aunque no hago cosas tan preciosas como vosotros.
cibeles-mipequeomundoblogspot.com

Belinda a dit…

Hola!! Queria felicitarte por el maravilloso blog que tienes y las magnificas creaciones que haces. Me han encantado y es que transmiten una dulcura y una elegancia que te transportan a otra epoca.
Yo no me dedico ha hacer miniaturas pero me encantaria participar en tu sorteo para haber si asi puedo conseguir una de sus preciosas creaciones.
Besos desde españa.
Belinda

belinduchi@hotmail.com

Silvia a dit…

Nunca me cansaré de ver las minis tan bonitas que haces. Puedes pasar por mi blog para recoger un premio

Kikka a dit…

Hi! Congratulations on your anniversary and on the huge amount of followers...I just joined to be one of them :) !

Love your giveaway!

Minihugs
kikka

Catherine a dit…

congratulations on your blog anniversary. Would you plaese enter me in your giveaway, you are already on my blog list.

rosella a dit…

I am a new follower.Your Creations are truly beautiful. Thanks to this opportunity. I put your link on my blog. Bye bye Rosella

Thmini2 a dit…

Very nice gie away. I would like to enter. The items and colors are beautiful.

Carolina a dit…

Bonjour Muriel!!!

Mais quelle jolie surprise j'ai trouvait au retour de mons vacances. Joyeux Anniversaire!!!

Vous êtes toujours une marveilleuse inspiration pour moi.

Bisoux de l'Espagne et j'espere de vous recontrer à Madrid en Novembre.

Carolina

peggy aplSEEDS a dit…

hello! congratulations and happy anniversary! you have a wonderful giveaway!

Wayne a dit…

Congrats on your blog anniversary. I am a new follower of your lovely blog, pls enter me for the giveaway.

I have added a link on my blog: www.waynestonbears.blogspot.com

Cheers,
Wayne

unicornio a dit…

Me encantaría participar,y nada menos que tres premios.Hugs,Unicornio.

Francesca a dit…

Your blog is very beautiful: congratulations!

I'm a new follower, please count me in your giveaway

Lainie's Little Things a dit…

Your blog is lovely. Please count me in your giveaway!
Hugs,
Lainie

Le idee nel cassetto a dit…

Che meraviglia! Complimenti i tuoi lavori sono molto belli! Come non partecipare al tuo candy...spero di vincere! Debora

Le idee nel cassetto a dit…

Che meraviglia! Complimenti i tuoi lavori sono molto belli! Come non partecipare al tuo candy...spero di vincere! Debora

Marie-Andrée a dit…

Que c'est beau. beaucoup de dentelles, de froufrous. J'adore. J'aime ce que vous faite. Et votre "giveaway" est très bien choisi, il représente bien votre blog.
J'aimerais bien déposer ces miniatures autour de moi quand je suis à l'ordinateur.
mandreel@gmail.com

bolboreta a dit…

qué dulce es todo lo que haces, me encanta todo está hecho con mucho mimo, enhorabuena!

Knotty By Nature a dit…

Beautiful items! Love your work.

Janice a dit…

Please enter me in your giveaway! I love your art!

Lisette a dit…

Congratulations for <333> followers.

Greetings Lisette

Andrea Thieck Miniatures a dit…

What a beautiful giveaway! Merci beaucoup!
Andrea

Eva - tatalamaru a dit…

Casi no llego a tiempo, para apuntarme al sorteo. En primer lugar te felicito, ya son más de 300 seguidores y no es para menos, los mereces todos.
Tus trabajos a mi me inspiran ternura, delicadeza,son elegantes....tienes un blog muy bonito, así que por todo ello. FELICIDADES!! y gracias por realizarlo. Besos

Liberty Biberty a dit…

Congratulations on all the followers!
Your miniatures are beautiful!
Count me in!
Mercedes

Sanschichis a dit…

Joyeux anniversaire!
Quel plaisir de retrouver sur ce blog l'ambiance de votre table dans les salons! Tout m'enchante: les thèmes, les couleurs, les ambiances...

JAM@Oostende a dit…

I would love to participate at your give away. Congratulations for your followers. What you make is really cute. I also love your layout on your blog, pink and roses are my favourites too. Grtz, Natasja

yayi a dit…

Deseo participar en el sorteo,soy tu seguidora, te felicito, haces trabajos maravillosos, delicaditos.
Mi blog...
atelier-de-yayi.blogspot.com
mail. yayitaec2gmail.com

Serìa felìz, si me saco un obsequio.
saludos